مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:152021-02-28بين الملل

برهانی: دوران سواری اسراییل و عربستان در منطقه تمام شده است 


یک استاد دانشگاه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمریکا درباره نقض حقوق بشر توسط عربستان گفت: سقوط محمد بن سلمان شکست بدی برای سیاست خاورمیانه ای اسراییل است و همه طرحهای عادی سازی با کشورهای عربی را به محاق خواهد برد.

- یک استاد دانشگاه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمریکا درباره نقض حقوق بشر توسط عربستان گفت: سقوط محمد بن سلمان شکست بدی برای سیاست خاورمیانه ای اسراییل است و همه طرحهای عادی سازی با کشورهای عربی را به محاق خواهد برد.

در واقع دوران سواری اسراییل و عربستان با استفاده از کارت آمریکا در منطقه تمام شده است.

  سید هادی برهانی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از روابط واشنگتن و ریاض با توجه به تماس بایدن با پادشاه عربستان گفت: بدون شک روابط واشنگتن و ریاض در حال تغییر است و این تغییر جدی و دامنه دار خواهد بود.

این تغییرات به نفع سیاست فعلی عربستان در منطقه و سیاست داخلی این کشور نیست و همچنین موقعیت محمد بن سلمان را به عنوان شاهزاده عربستان و پادشاه بعدی به خطر می اندازد.

وی با تاکید بر این که عربستان با دشواری های جدیدی روبرو خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صحنه داخلی و در برخورد با مخالفان نمی تواند به سیاست قبلی سرکوب مخالفان ادامه دهد و باید سیاست احترام به حقوق بشر را تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهانی: دوران سواری اسراییل و عربستان در منطقه تمام شده است 

برهانی: دوران سواری اسراییل و عربستان در منطقه تمام شده است